تماس با ما : 02188436650

نرم افزار مدیریت کاربران Manage Engine

نرم افزار مدیریت کاربران Manage Engine

شرکت Manageengine بخشی از هولدینگ ZOHO می باشد که در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد و بیش از ۹۰ ابزار و نرم افزار تحت وب در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تولید کرده در کمتر از ۱۰ سال از فعالیت این شرکت توانسته بیش از ۲۰۰ هزار سازمان را به خود جذب کند و مجمئعا بیش از ۳ میلیون کاربر در دنیا از نرم افزارهای آن استفاده می کنند این شرکت برنده جایزه Award-wainind برای تولید نرم افزارها کاربردی شده و در ۱۹۰ کشور از محصولات این شرکت استفاده می کنند علاوه بر این بر اساس نشریه بین المللی فورچن از هر ۵ شرکت تراز اول جهان ۳ شرکت از محصولات Manageengien استفاده می کنند.و با شعار استفاده آسان بعنوان تولیدکننده محبوب ترین نرم افزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهان شناخته می شود.

:ServiceDesk Plus

یک نرم افزار بسیار حرفه ای و محبوب تحت وب مبتنی بر ITIL است که برای مدیریت حوادث، درخواستها، مشکلات، تغییرات، پروژه ها، دارایی ها، SLA ها مورد استقاده قرار می گیرد و توسط بیش از ۲۰۰ هزار سازمان در سراسر جهان مورد تایید واقع شده است.

:ZOHO Reports

این راهکار به صورت یکپارچه با نسخه های پیش فرض با ManageEngine ServiceDesk Plus ادغام می شود و قادر است تا داده های بصری سرویس دسک پلاس را تجزیه و تحلیل کند و گزارش ها و داشبورد های بصری، جذاب و زیبایی را بصورت آنلاین را ایجاد کند و آنها را با همکاران به اشتراک بگذارید.

:Desktop Central

ManageEngine Desktop Central نرم افزار مدیریت یکپارچه که در زمینه مدیریت سرورها ، لپ تاپ ها ، رایانه های رومیزی ، گوشی های هوشمند و تبلت ها از یک مکان مرکزی مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه Desktop Central دارای امکانات و ابزارهایی است که امکان انجام خودکار امور روتینی مانند نصب وصله‌ها ، استقرار نرم افزارها ، ایجاد فایل image و استقرار سیستم عامل ، مدیریت منابع ، لایسنس نرم افزارها ، پایش آمار مصرف نرم افزارها ، مدیریت مصرف دستگاه های USB ، کنترل از راه دور رایانه ها و … را فراهم می کند. یکی از ویژگی های این برنامه  قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های لینکوس ، مک و ویندوز است.

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.