تماس با ما : 02188436650

ویدئو پرژکتور هوشمند

ویدئو پرژکتور هوشمند

ویدئو پروژکتور هوشمند چیست؟

ویدئو پروژکتور هوشمند ، دستگاهی قابل حمل است که آخرین فناوری‌های صفحه نمایش را با عملکرد یکپارچه هوشمند ترکیب می‌کند. همچنین می‌توان ویدئو پروژکتور‌های معمولی را از طریق یک کیت که با یک قلم هوشمند کار می‌کند به یک ویدئو پروژکتور هوشمند تبدیل کرد. آخرین نسل آن به دستگاه‌های تلفن همراه و شبکه خانگی شما متصل شده و خدمات محتوا با تجربه مشاهده یکپارچه ارائه می‌دهد و شما از این که یک پروژکتور چطور می‌تواند تجربه مشاهده شما را بهبود ببخشد، شگفت زده خواهید شد. به خواندن این مطلب ادامه دهید تا بدانید چرا استفاده از پروژکتورهای هوشمند در حال افزایش است.

ویدیو پروژکتورهای هوشمند به طرق بیشماری زندگی شما را آسان می‌کند. آن‌ها به اندازه کافی قابل حمل برای مهمانی‌های خارج از منزل هستند و امکان پخش مستقیم از تلفن همراه شما را دارند. فناوری جدید به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به جای اینکه در طول زمان کم نور شوند، همیشه درخشان به نظر برسند.

پروژکتورهای هوشمند قادر به انجام هر کاری که یک تلویزیون هوشمند می‌تواند انجام دهد، هستند اما با صفحه نمایش بسیار بزرگتر. این ویدئو پروژکتورها با طراحی قابل حمل، فناوری بدون لامپ، کنترل صدا، یکپارچه سازی با اپلیکیشن و عملکرد بی وقفه تعریف می‌شوند.

 

 

اتصالات ویدئو پروژکتور هوشمند :

اتصالات و پورت‌هایی که برای یک دستگاه ویدئو پروژکتور در نظر گرفته می‌شود، می‌تواند در روند کاربردی دستگاه موثر واقع شود. به همین دلیل تنوع در پورت‌های اتصال، برای دستگاه ویدئو پروژکتور، به سهولت بیشتر هنگام کار با این محصول کمک می‌کند. انواع پورت‌های ورودی‌ای که در ویدئو پروژکتور هوشمند لحاظ می‌شود، شامل مواردی است که در ادامه مطرح شده:

•درگاه VGA

•پورت S-Video یا S-VHS

•درگاه HDMI

•درگاه Display port

•پورت USB

•پورت‌های DVI

گستردگی کاربرد دستگاه ویدئو پروژکتور هوشمند، تا حد زیادی می‌تواند به تنوع درگاه‌ها و پورت‌های موجود در آن بستگی داشته باشد. با این حال باید افزود که در اغلب موارد، درگاه‌های HDMI و VGA به عنوان کاربردی‌ترین درگاه‌ها در ویدئو پروژکتورهای هوشمند عمل می‌کنند.

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.